Maandag 10 juli

10 juli 2023 - Bisceglie, Italië

Eerst koffie. Zie foto: onze katrol is kapot, dus we moeten wel bij de buren koffie zetten.

Daarna naar Declathon, voor een nieuw electrisch snoer. Helaas verkopen ze dat niet, maar bij de naastgelegen Brico wel: 90 euro! Maar wel heel veel meter! (Vorige camping hielp een aardige buurman ons met een snoer dat ie over had, maar zo iemand tref je niet altijd).

En zie, naast de Brico zie ik opeens een hipersupermarkt! Nog niet eerder gezien, dus deze winkel ook maar direct meegenomen voor de nodige boodschappen.

Daarna naar kathedraal in een nudorpje verderop. Toevallig is er net een huwelijksdienst, dus de kerk is open. Naast de kerk is een baai waar goed gezwommen kan worden.

Dat doen we dus. Of we in Marokko zijn, zo mooi.

We zitten in de schaduw, maar voelen de zon, na een dik uur dus maar vertrokken, terug naar de camping.

Morgen gaan we richting huis. We zitten dus op het dieptepunt van de vakantie, en dat precies na twee weken.

O ja, in de baai laat Kirsten weten dat Rutte opstapt, en op de camping meldt Willeke dat ze autopech hebben, net boven Sevilla.

Groetjes!