5 juli naar Nettuno.

5 juli 2023 - Nettuno, Italië

Uitgezwaaid door Marco ( van de boerencamping), in een keer naar Nettuno, onder Rome. Wat rijden die Italianen gevaarlijk! Op de binnenwdgen mag je vaak maar 50 km,maar daar houden ze zich dus niet aan.

We hebben besloten niet naar Rome te gaan. Het is zo warm, en we hebben ondertussen al zoveel mooie dingen gezien in Florence en Toscane, en Rome hebben we zo vaak bezocht.

Daarom rechtstreeks naar Nettuno. Overigens ook een camping waar we eerder zijn geweest. Maar hier kunnen we luieren. Vlak bij de zee, en alleen maar Italianen.

We kwamen 14.00 uur aan, 16.0 uur naar de zee gegaan. We wilden daar uit eten, maar de zon is zo fel, het leek ons verstandig niet tot 20.00 uur (etenstijd!) op het strand te blijven. Dus naar de supermarkt en alles gekocht voor een zelf te maken pizza. Die staat nu te garen.

O ja, nog steeds niet gestoken door muggen! Vorige camping moesten we 22.00 uur de tent in vanwege de musquitos, hier lekker niks!

1. Papa:
    5 juli 2023
    Te warm? In Nederland bar en boos weer vandaag. Volgende dagen beter De storm heeft veel vernield. In het zuidwesten niet.